.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصادف خونين و تجمع مردم رستمكلا
شماري از مردم شهر رستمكلا از توابع شهرستان بهشهر با اشاره به وقوع چندين فقره تصادف شديد دراين شهر ودر مسير اصلي گذرخودروهاي درمسير ساري به گرگان خواستار احداث پل زيرگذر در محور اصلي اين شهر شدند...

شماري از مردم شهر رستمكلا از توابع شهرستان بهشهر با اشاره به وقوع چندين فقره تصادف شديد دراين شهر ودر مسير اصلي گذرخودروهاي درمسير ساري به گرگان خواستار احداث پل زيرگذر در محور اصلي اين شهر شدند.

به گزارش شمال نیوز ،اين عده در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزودند: تصادفات متعدد، كشته و زخمي شدن چندين نفر از هموطنان احداث پل زيرگذر در راه اصلي اين شهر را ضروري ساخته و جا دارد مسوولان به اين مهم توجه كافي داشته باشند.

يك شهروند رستمكلايي گفت: همه ساله شاهد تصادفات متعدد و دلخراش در تنها محورارتباطي و جاده سراسري ساري به گرگان در محدوده اين شهر هستيم كه در پي آن چند تن از همشهريان جان خود را از دست دادند.

"علي قطبي" به وقوع يك فقره تصادف در روز گذشته (چهارشنبه) در محور ارتباطي ساري به گرگان در محدوده شهر رستمكلا كه منجر به‌مجروح شدن چند نفر و مسدود شدن اين مسير شد اشاره كرد وافزود: مسوولان بايد از بروز چنين حوادث ناگوار دراين منطقه جلوگيري كنند.

وي يادآورشد: وجود زمين‌هاي كشاورزي دردو طرف جاده وتردد وسايل نقليه كشاورزي از جمله تراكتور و تريلر باعث شده تا رفت و آمد وسايل خودروي سواري دراين محور به كندي صورت گيرد كه همين خود باعث بروز تصادفات دراين محور است.

وي اظهار داشت: احداث پل زيرگذر به‌منظور تردد وسايل نقليه كشاورزي در شهر رستمكلا ضروري است و مسولان بايد به اين موضوع مهم توجه كافي داشته باشند.

وي تصريح كرد: شهروندان رستمكلايي بارها مشكلات مربوط به‌محور ارتباطي اين شهر را به گوش مسوولان رساندند و حتي با مسدود كردن جاده خواستار توجه مسوولان و رفع مشكلات دراين زمينه شدند.

يكي ديگراز شهروندان رستمكلايي اظهارداشت: چند نفر بايد براي سهل‌انگاري و بي‌توجهي برخي مسوولان جان خود را از دست بدهند تا فكر رفع اين معضل در مسوولان قوت بگيرد ؟
"نقي رضويان " در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت : وسايل نقليه كشاورزي عموما از حركت كندي برخوردار هستند و به دليل اينكه زمين‌هاي مردم رستمكلا در پايين دست و منازل مسكوني در بالادست جاده قرار دارد همين امر عبور و مرور وسايل كشاورزي را با مشكل مواجه ساخته است.

وي ادامه داد : سرعت وسايل نقليه دراين جاده تفاوت فاحشي با حركت وسايل نقليه كشاورزي دارد و همواره بروز حوادث ناگواري كه خانواده‌اي را عزادار مي كند در انتظار خانواده‌هاي كشاورزي است كه با وسائل نقليه خود از اين جاده رفت و آمد مي‌كنند.

يكي ديگر از شهروندان رستمكلايي گفت : در چند سال اخير، علايم هشدار دهنده، سرعت گيرهاي متعدد ، چراغهاي چشمك زن و.... كه باعث كم شدن سرعت و آگاه كردن راننده مبني بر لزوم دقت بيشتر است در سراسر جاده‌هاي كشور نصب شده است اما تاكنون هيچ كدام از اين موارد درجاده شهر رستمكلا كه محور ارتباطي شهر ساري به گرگان نيز هست مورد مطالعه و استفاده قرار نگرفته است .

"كريم عباسي"ادامه‌داد: تلاش براي حفظ جان شهروندان از وظايف اصلي مسوولان است اما در چند سال گذشته در شهر رستمكلا حركت چندان مثبتي كه بيانگر تلاش مسئولان براي اين كار باشد مشاهده نشده است .

شهردار شهر رستمكلا در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه توقع مردم براي احداث پل زيرگذر به جا و منطقي است گفت: طي هفت ماه گذشته مذاكرات و و مكاتبات متعددي با مسوولان استاني درخصوص احداث پل زيرگذر در اين شهر صورت گرفته است.

" عزيزالله حامدي " افزود: بر همين اساس مقرر شد تا پل زيرگذر با پنج ميليارد ريال اعتبار در محور ارتباطي رستمكلا طي امسال احداث شود.

وي يادآورشد: به نظر مي‌رسد با وقوع تصادفات متعدد در اين شهر و اطلاع مسوولان استاني از ضرورت اجراي اين طرح و نارضايتي مردم‌از وضع موجود،اجراي اين طرح در آينده‌اي نزديك در زميني كه مكان آن نيز مشخص شده‌است آغاز شود.

وي گفت: شهروندان رستمكلايي چهار هزارو ‪ ۸۰۰‬هكتار زمين كشاورزي در مناطق پايين دست جاده سراسري دارند وبراي حفظ جان اين شهروندان احداث جاده‌اي كه دسترسي اين افراد به زمين هايشان را با ايمني بيشتري همراه سازد ضروري و در اولويت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.